meliina1a

مطالب پزشکی و سلامتی

meliina1a

مطالب پزشکی و سلامتی

مطالب پزشکی و سلامتی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تقویت روحیه

 در این مقاله ما ۲۱ روش برای تقویت روحیه و ایجاد احساس بهتر نسبت به خود را در اختیارتان می گذاریم. با اینکه ممکن است نتوانید همه این روش ها را در زندگی روزمره تان بگنجانید؛ اما سعی کنید حداقل دو یا سه مورد از آنها را انتخاب و سپس به صورت روزانه یا هفتگی از آنها استفاده کنید. به عنوان جایزه هم در پایان این مقاله بخش کوتاهی درباره نحوه تأثیر انواع و اقسام غذاهای مختلف روی روحیه برایتان در نظر گرفته ایم!

 

۱- کنجکاو باشید

یک ضرب المثل انگلیسی وجود دارد که می گوید: “کنجکاوی باعث مرگ گربه می شود!” اما کنجکاوی برای مغز شما بسیار مفید است. یکی از تحقیقات منتشر شده در یک ژورنال روانشناسی نشان می دهد که افراد کنجکاو و علاقمند به چیزهای مختلف، باهوش تر و شادتر از کسانی هستند که احساس کنجکاوی زیادی ندارند.

 

نکته اصلی این است که باید خودتان را به فعالیت هایی مشغول کنید که از محدوده راحتی تان خارج هستند. سعی کنید ماجراجو باشید و هر چند وقت یکبار کار جدیدی انجام بدهید.

 

۲- سریع فکر کنید

کسانی که تند و سریع فکر می کنند نسبت به بقیه شادترند. تحقیقات نشان داده است که افرای که توانایی تفکر سریع دارند یا می توانند سریع بخوانند خلاق تر، شادتر و پرانرژی تر هستند.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۸/۱۱
  • meliina1A sha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی