meliina1a

مطالب پزشکی و سلامتی

meliina1a

مطالب پزشکی و سلامتی

مطالب پزشکی و سلامتی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مسمومیت با سرب

قرار گرفتن در معرض سرب در ایالات متحده به دلیل قوانین زیست محیطی که بخشی از سرب را از محیط زندگی حذف کرده اند کاهش یافته است. با این حال ، مسمومیت با سرب همچنان یک خطر برای سلامتی بزرگسالان و به ویژه کودکان است. در این مطلب با سایت سالم زیبا همراه باشید تا علایم مسمومیت و روشهای کاهش مواجهه با سرب را بدانید.
مسمومیت با سرب چیست؟ادامه قرار گرفتن در معرض سرب در طی ماهها یا سالها منجر به مسمومیت با سرب خواهد شد که در صورت عدم درمان می تواند کشنده باشد. در بزرگسالان ، مسمومیت با سرب می تواند منجر به مشکلات سلامتی متعددی از جمله آسیب به مغز ، سیستم عصبی و معده شود. هنگامی که کودکان در سیستم های بدن خود میزان سرب زیادی دارند ، مشکلاتی در رشد و یادگیری آنها ایجاد میشود که تا پایان عمر بر آنها تأثیر خواهد گذاشت. خوشبختانه ، روش هایی برای پیشگیری و درمان این شرایط وجود دارد.
مسمومیت غذایی، درمان خانگی با عسل، بهترین قرص ها و نکات مهم
مراحل و انواع مسمومیت با سربافراد از راههای مختلفی در معرض سرب قرار می گیرند ، اما مسمومیت با سرب اشکال مختلفی ندارد. جامعه پزشکی مراحل مسمومیت با سرب را مشخص نمی کند. با تجمع بیشتر سرب در بدن ، این وضعیت خطرناک تر می شود.

ادامه مطلب...

  • ۹۹/۰۸/۱۱
  • meliina1A sha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی